Vrácení a výměna

Výměna a vrácení zboží



Pokud jste si nesprávně vybrali, např. velikost, provedení apod. nepoužité a nepoškozené zboží Vám po domluvě vyměníme. Prosím pečlivě si při objednávkách promyslete velikost zboží. Bližší informace o velikostech najdete v detailu výrobky případně v tabulce velikostí. V případě, že si nejste velikostí jisti, můžete nás kontaktovat na:
Email: info@znackydetem.cz
Mobilní telefon: 776 300 413



Po přijetí provedeme kontrolu zboží a budeme Vás informovat e-mailem o očekávaném termínu vyřízení.
Doba výměny zboží je závislá na aktuálních skladových zásobách, máme-li zboží skladem, požadovanou velikost zasíláme obratem. Pokud zboží vedeme s dostupností "odeslání za 5-7 dnů" výměna bývá vyřízena přibližně za 5-7 dnů.

JAKÉ JSOU PODMÍNKY, ABY BYLO MOŽNÉ ZBOŽÍ VYMĚNIT NEBO VRÁTIT?

1) Zboží je nutné vrátit do 14ti dnů od jeho převzetí.

2) Zboží můsí být nenošené a schopné dalšího prodeje.

3) Zboží musí být zabaleno do původního obalu, který nesmí být znehodnocen. (Například přelepením lepící páskou, pro účel dopravy)

4) Zboží nesmí být z Vaší strany jakkoli poškozeno nebo znehodnoceno.

Ve vlastním zájmu doporučujeme balík pojistit ve výši ceny zboží. (Tuto službu Vám nabídnou na poště při odesílání balíku)

V souladu s občanským zákoníkem můžete bez udání důvodu zboží vrátit do 14 od doručení, a to:
v původním obalu (pokud zboží původní speciální obal má)
nerozbalené (pokud zboží má původní speciální obal)
se všemi doklady (doklady, které byly se zásilkou zaslány)

My Vám vrátíme peníze na Váš účet případně poštovní poukázkou.

Podle občanského zákoníku, nemáte právo vrátit ani vyměnit zboží, pokud jste objednávali v rámci své podnikatelské činnosti nebo pokud:
Zboží bylo upraveno podle Vašeho přání.
Zboží podléhá rychlé zkáze, opotřebení nebo zastarání.

Záruka a reklamace


Na zboží je poskytována záruka 24 měsíců a začíná běžet dnem převzetí. Záruka se vztahuje na vady, které má zboží při převzetí, nebo které se objeví v průběhu záruční doby. Záruka se nevztahuje na vady vzniklé nevhodným, nešetrným zacházením či mechanickým poškozením. Respektujte proto, prosím, prací a ošetřovací symboly uvedené na etiketě.
Reklamované zboží nám doručte poštou nebo osobně, návrhem na vyřízení a kontaktem na Vás. Pokud je to možné, zašlete nám ,prosím, i doklad o koupi v našem internetovém obchodě případně jeho kopii. O průběhu reklamace Vás budeme informovat.