Jak nakupovat v e-shopu

Objednávat zboží můžete:



přímo prostřednictvím internetového obchodu
telefonicky 776 300 413

Rádi Vám také zodpovíme veškeré dotazy (bližší specifikace, rozměry atd.) o nabízeném zboží jak telefonicky tak e-mailem.

Objednávka musí obsahovat:

Jméno a příjmení (pro doručení)
Adresu pro doručení
Emailové případně telefonické spojení
Katalogové označení zboží
Počet kusů vybraného zboží

Postup rychlé objednávky:


1) Vložte všechno vybrané zboží do košíku.
2) Po poslední položce vložené do košíku přejděte k pokladně.
3) Vyberte způsob dopravy a platby
Doprava PPL nebo Obchodní balík České pošty
Dobírka – platbu uhradíte, při převzetí zboží
Platba převodem – zboží uhradíte na základě podkladů, které se Vám vytvoří po dokončení objednávky

4) Vyplňte údaje pro zaslání
5) Máte-li slevový kód vyplňte ho (nemáte-li kód, políčko nevyplňujte)
6) Odešlete objednávku (zobrazí se Vám kopie objednávky a odešle se Vám kopie na uvedený e-mail)
7) Nedorazí-li Vám kopie objednávky na e-mail (nemáte-li plnou schránku, kontaktujte nás prosím telefonicky na číslo 776 300 413 nebo na e-mail info@znackydetem.cz).

Změna nebo storno objednávky



Storno objednávky provádějte telefonicky případně e-mailem maximálně 2 hodiny od objednání.
Požadujete změnu v objednávce kontaktujte nás telefonicky nebo e-mailem co nejdříve, jakmile je to možné.
Objednávky PPL se snažíme vyřizovat ihned po jejich obdržení.

Vyřízení objednávky
Vámi objednané zboží zasíláme Českou poštou do 5 pracovních dnů od obdržení objednávky případně od připsání platby na účet. V případě, že by Vámi objednané zboží nebylo na skladě (může se stát, že zboží objedná několik zákazníků najednou nebo se ve stejnou chvíli prodá na kamenné prodejně) bude Vás o tomto neprodleně informovat a navrhneme Vám řešení. Pokud by nastala tato situace, předem se omlouváme a děkujeme za pochopení.